Norvég politológus: A Nyugat lassan kész beismerni a vereségét Ukrajnában
Glenn Diesen szerint vége a hosszú ideje tartó manipulációnak; a politikai és médiaelit kezd narratívát váltani, ahogy az ukrán proxyháború a végéhez közeledik.
Csak hétmilliárdos bevételt hozna a költségvetés számára a reklámadó. A közszolgálati költségvetés ennek a tízszerese – mutatott rá Urbán Zsolt.
A reklámszövetség elnöke elmondta: márciusban tárgyaltak Lázár Jánossal a reklámadóról. „A globális szereplők, akik nem Magyarországon bejegyzett, többnyire digitális vállalatok a hazai digitális reklámköltésnek több mint a felét vitték el. Az ő megadóztatásuk Magyarországon és az EU több más tagállamában is egyelőre lehetetlen” – tette hozzá.
A médiaipar egyesek szerint az életéért küzdött az elmúlt években, míg a kormány szerint túlzott nyereséget produkált – fogalmazott Urbán. Az viszont biztos, hogy a média hozzájárul az összes többi iparág versenyképességéhez, így bármilyen negatív intézkedésnek multiplikátor-hatása lesz – mutatott rá a Urbán Zsolt. Kijelentette: a reklámadó nem a sajtószabadságról szól, hanem a hazai kommunikációs ipar létéről.